Netflix ofereix un pagament de fins a 385.000 dòlars per a l'assistent de vol

 

Netflix està contractant una assistent de vol per a un dels seus jets privats, amb el sol·licitant seleccionat que cobra fins a 385.000 dòlars (313.538 £) a l'any.

El gegant del streaming diu que està buscant candidats amb "judici independent, discreció i habilitats excel·lents en el servei al client".

També haurien de ser capaços de "operar amb poca direcció i molta automotivació".

L'any passat, Netflix va reduir centenars de llocs de treball després de la caiguda del nombre de subscriptors.

"L'interval global del mercat per a aquesta funció sol ser de $ 60.000 - $ 385.000. Aquest rang de mercat es basa en la compensació total (en comparació amb només el salari base), que està en línia amb la nostra filosofia de compensació", va dir Netflix en una llista de llocs de treball al seu lloc web .

L'empresa també va dir que determina el sou d'un empleat tenint en compte "factors de compensació", com ara els seus antecedents, experiència i habilitats.

El paper, amb seu a San Jose, Califòrnia, requereix viatjar als Estats Units i més enllà.

"El departament d'aviació de Netflix ofereix un transport aeri excepcional, segur i confidencial", va dir.

L'anunci va afegir que l'equip "ajuda Netflix a arribar al món de manera més eficient i eficaç perquè l'empresa pugui continuar creant alegria a tot el món".

Les tasques de l'assistent en un "Super Midsize Jet" inclouran la inspecció d'equips d'emergència a la cabina, la cabina i la galeria abans de l'enlairament.

També hauran de ser capaços d'aixecar articles tan pesants com 13,6 kg (30 lliures) quan carreguin i emmagatzemen avions.

El salari mitjà dels assistents de vol als EUA és de poc més de 62.000 dòlars anuals, segons l'Oficina d'Estadístiques Laborals dels EUA .

Quan es va contactar amb la BBC, un portaveu de Netflix va dir que la companyia "no comentarà" els detalls de com calcula el sou dels seus assistents de vol.

Dijous està previst que la companyia anunciï els seus guanys dels darrers tres mesos del 2022.

L'any passat, Netflix va dir que havia afegit 2,4 milions de llars a la seva base de subscriptors en els tres mesos fins a finals de setembre, revertint la disminució del nombre de subscriptors.

A principis d'any, la companyia va revelar la seva primera caiguda de clients de pagament en més d'una dècada després d'augmentar els preus en mercats clau.

Els programes d'èxit, com Stranger Things i Monster: The Jeffrey Dahmer Story, van ajudar a atraure els espectadors al servei.

Netflix va reduir centenars de llocs de treball l'any passat, ja que va lluitar amb la desacceleració del creixement i l'augment de la competència.

La firma també ha llançat una nova opció de transmissió amb anuncis i està reprimint l'ús compartit de contrasenyes mentre intenta augmentar el creixement.

Previous Post Next Post