La comunitat de col·leccionistes de discos és una colla bastant comprensiva, segons David MacDonald.
L'home de 60 anys, que dirigeix Blue Sky Vinyl, té sort, però reconeix: "La seva paciència només arribarà fins aquí".
Per què? Perquè el senyor MacDonald, com molts altres propietaris de petites empreses, ha estat esperant durant gairebé una setmana per enviar comandes internacionals a través de Royal Mail.
I, com han dit altres a la BBC, no té ni idea de quan es podran reprendre els seus enviaments.
Dimecres passat, Royal Mail va demanar als clients que deixessin d'enviar cartes i paquets a l'estranger després que els delinqüents van llançar un atac de ransomware a l'empresa .
Ha afectat un sistema utilitzat per Royal Mail per preparar el correu per a l'enviament a l'estranger i per fer el seguiment i el seguiment dels articles a l'estranger.
El problema va sorgir per primera vegada el dimarts 10 de gener. Els clients van ser informats del problema l'endemà.
"Com amb tots els problemes tècnics, vam haver de descartar moltes coses per assegurar-nos que només compartim informació precisa", va dir un portaveu de Royal Mail.
'Decebedor'
L'empresa ha assegurat als clients que està "treballant les 24 hores del dia" per resoldre el problema.
Però MacDonald diu que la manca "decebedora" d'actualitzacions periòdiques ha deixat el seu negoci en estanc.
"No hi ha cap indicació de quan s'arreglaran les coses", diu. “Podria ser una setmana, podria ser un mes, podria ser sis mesos.
"Si serà un mes o sis mesos, almenys doneu-nos l'oportunitat com a petites empreses de prendre decisions que puguin superar aquest obstacle".
Al voltant del 45% del negoci de Blue Sky Vinyl prové de l'estranger, com ara Austràlia, Nova Zelanda, Singapur, Japó i Xina.
Fins i tot hi ha compradors a Ucraïna, tot i que recentment MacDonald va haver d'explicar a un client per què es va retardar la seva comanda. "Va dir que tindrà paciència i esperarà", diu MacDonald.
Royal Mail diu que lamenta la interrupció i que actualment està explorant "múltiples solucions" per restaurar els seus sistemes.
Però una setmana és molt de temps en el negoci.
Les empreses asseguren que el retard en els enviaments internacionals agreuja els problemes als quals s'han enfrontat des d'abans de Nadal, quan els treballadors de Royal Mail van fer vaga.
MacDonald va dir: "Estem donant reemborsaments de paquets que no han arribat que es van publicar al novembre i el sistema de compensació de reemborsament per a Royal Mail funciona a un ritme de cargol".
És "un gran problema a més d'un gran problema", segons Andrew Bradley, que dirigeix Lello Living, una empresa familiar que fa gravats, marcs i articles per a la llar.
Fins i tot abans de l'atac de ransomware a Royal Mail, Bradley va dir que alguns clients internacionals havien estat esperant paquets durant més d'un mes.
"De moment només estic intentant aplacar els clients", va dir. Però com a petit negoci, té les mans lligades.
Una vegada que s'envia un paquet "no el podem tornar", va dir, de manera que el paquet només queda allà.
És costós enviar un reemplaçament i doblement difícil per a una empresa com Lello Living que produeix impressions personalitzades.
"Venem molt a llocs web com Etsy i estem veient ressenyes d'una o dues estrelles", va dir.
"En aquests moments, la majoria de la gent és comprensiva i pacient, però estem veient que la paciència comença a dissipar-se".
S'espera que Simon Thompson, conseller delegat de Royal Mail, s'enfronti a preguntes sobre com ha respost la companyia a l'atac quan comparegui davant els diputats del Comitè d'Estratègia Empresarial, Energètica i Industrial dimarts.
Mentrestant, la il·lustradora autònoma Danielle English, de 31 anys, diu que els retards causats per l'atac de ransomware "han estat un gran cop" econòmicament.
L'artista està especialitzada en imatges de fantasia i ciència-ficció i depèn de la seva botiga en línia, Kanizo, per la meitat dels seus ingressos.
"Avui mateix he hagut de reemborsar algunes comandes que es van fer durant el cap de setmana que ara no puc complir i diria que al voltant del 70% d'elles eren internacionals", diu.
La senyora English va dir que està fent tot el possible per mantenir els seus clients al dia "però òbviament això és molt limitat".
"No vull fer-los esperar massa temps perquè no vull que pensin que no sóc un negoci legítim per no enviar la seva comanda, però només puc dir-los molt".
Altres com Karen Gilroy no saben si continuar i reservar un servei de missatgeria per enviar lliuraments a països com els EUA o esperar fins que Royal Mail pugui tornar a enviar-se.
El funcionari jubilat de 62 anys dirigeix un negoci de costura, anomenat KraftyKoriginal, i diu que sol costar uns 20 lliures enviar paquets a l'estranger amb Royal Mail.
Podria utilitzar una empresa de paquets especialitzada, però són més cars, un cost que no se sent còmoda repercutir als seus clients.
"Suposo que els podria preguntar, però realment no és culpa seva, oi?" ella diu. "Si decideixo enviar per missatgeria, crec que m'ha de menjar el cost".
De moment, no està segura de què fer: reservar un missatger amb antelació i arriscar-se a perdre diners si els serveis de Royal Mail es reprenen o espereu a veure?
"Estic pendent i pendent pensant 'segurament aquesta setmana ho solucionaran', però qui sap?"